Shop Mobile More Submit  Join Login

Favorite Guardian?? 

44%
414 deviants said Jack Frost brightcove.vo.llnwd.net/e1/pd/…
13%
124 deviants said Santa Claus- North parentpreviews.com/legacy-pics…
12%
114 deviants said Tooth Fairy- Tooth www.awardsdaily.com/wp-content…
12%
114 deviants said Easter Bunny- E. Aster Bunnymund www.flicksandbits.com/wp-conte…
11%
100 deviants said Sandman- Sandy latimesherocomplex.files.wordp…
9%
84 deviants said Villain FTW!! Bogeyman- Pitch images6.fanpop.com/image/photo…

Devious Comments

:iconruyc:
Ruyc Featured By Owner Apr 13, 2013
Sandman
Reply
:iconnimuekali:
NimueKali Featured By Owner Dec 13, 2012
I picked Frost, but really it's a toss up between Him and Sandy.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 15, 2012  Professional Digital Artist
Yea, they both rock!
Reply
:iconzknight007:
Zknight007 Featured By Owner Dec 13, 2012  Student Digital Artist
I haven't watch it but I go with Jack cuz he look cool
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 15, 2012  Professional Digital Artist
Heh heh
Reply
:iconzknight007:
Zknight007 Featured By Owner Dec 15, 2012  Student Digital Artist
yep ype
Reply
:iconoocrystaloo:
oOCrystalOo Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
If it's only about the in-film characters than of course the easter kangu... bunny...
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 11, 2012  Professional Digital Artist
hehe XD
Reply
:iconkurobllack:
KuroBllack Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist General Artist
Can't choose sorry! I love them all!
Reply
:iconelle-oh-elle:
Elle-Oh-Elle Featured By Owner Dec 10, 2012
Haven't seen it yet! But I'm assuming the villain, because I always love the villain.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
:P
Reply
:iconascendedfallen:
AscendedFallen Featured By Owner Dec 10, 2012
I haven't seen the movie yet <T^T>
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
D;
Reply
:iconascendedfallen:
AscendedFallen Featured By Owner Dec 12, 2012
I went out and saw it yesterday! Oh my gawd, everything was so amazing and I absolutely adore these interpretations of them ^,^
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 15, 2012  Professional Digital Artist
Aww yay!! :'D
Reply
:iconraseleanne:
Raseleanne Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist General Artist
Oh man, I loved Sandman. Just this tiny, mute man who happens to be just as badass as the rest of the Guardians. I loved his character design and everything about him~
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Yesss, he was wicked adorable!!
Reply
:iconsydabee:
Sydabee Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
psshhhh... it's all about sandy!
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
haha! <333
Reply
:iconkareink:
KAREink Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
I just saw it a hour ago! I love them all!!!!! I picked North though. Santa Claus's character is over done to death, yet they kept him interesting while still keeping true to the spirit of the character. Made me want to believe again. But serious I adore them all.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Yea, they did a great job with North!!!
Reply
:iconeverafterhappily:
EverAfterHappily Featured By Owner Dec 10, 2012  Student
jack, because ima cosplay him xD
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
hehehe <3
Reply
:iconllover26:
Llover26 Featured By Owner Dec 10, 2012
i love pitch but i really liked all of the guardians >_<
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Yea, haha same XD
Reply
:iconqueen-evil-fluffy:
Queen-Evil-Fluffy Featured By Owner Dec 10, 2012
Why isn't there more Sandman love.
Sandy was the best character ever.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Haha yea, he was so cute >.<
Reply
:iconqueen-evil-fluffy:
Queen-Evil-Fluffy Featured By Owner Dec 11, 2012
And Badass. Very badass.
Reply
:icondarkened-skys:
Darkened-Skys Featured By Owner Dec 10, 2012
It's a tie between Jack and Sandy for. I picked Jack in the pole though just because I really like now they animated his flight scenes.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Yea, Jack is awesomeeee :'D
Reply
:icon6-qubed:
6-Qubed Featured By Owner Dec 10, 2012
Blind Guardian. [link]
Reply
:icondarandle:
darandle Featured By Owner Dec 10, 2012
I was surprised by how much I liked Jack. I thought that Santa would be my go to character, but low and behold the boyish enthusiasm tempered with depression spoke to me. Damn Fine Film
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Ha! So agree- I had no idea what I was in for and holy crap, Jack...what a sweetheart- Loved him to death- the whole cast and movie was perfect.
Reply
:iconkkanimegirl:
kkanimegirl Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist General Artist
I CANT CHOOSE! I actually grew to love them all which was surprising, Im not a big fan of Santa but I even like how they portrayed him in this movie! :) But if were going with who's the most smexy then it'd obviously be Jack Frost, he's like the peter pan of winter!
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
He so is! Hahaha XD
Also yea- I really did love em all too D: bawww
Reply
:iconthe-toy-box-charades:
The-Toy-Box-Charades Featured By Owner Dec 10, 2012  Student Traditional Artist
I voted for Pitch, but I really just love them all.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Haha, I know those feels! Love for em all.
Reply
:iconthe-toy-box-charades:
The-Toy-Box-Charades Featured By Owner Dec 10, 2012  Student Traditional Artist
It's too cute of a movie for me to say that I don't like them all.
Especially the yetis :V
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
OMG THE YETIS. <3
Reply
:iconthe-toy-box-charades:
The-Toy-Box-Charades Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
YETISSS
Reply
:iconfrostbackcat:
FrostbackCat Featured By Owner Dec 10, 2012
Of course everyone votes for Jack Frost, not cuz he's a Guardian but because he's the bishiest one of all >:I
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Lol- well bishie or not he was a really great character XD
Reply
:iconfrostbackcat:
FrostbackCat Featured By Owner Dec 10, 2012
Oh he is! He really is, I love the guy LOL but I dunno, I think the fact that people find him "hot" make the other characters very underrated.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Yea, wish the other characters got more...well...somethin- but yea, I don't know- I dig em all for all sorts of reasons. idontevenknowwhatimtryintosayyyohfuuu
Reply
:iconboneybackrivers:
BoneyBackRivers Featured By Owner Dec 10, 2012  Student Traditional Artist
Sandy was such a badass in this movie he does some major work on Pitch. Bunnymund was awesome and Australian. Tooth was kinda cute. North kickass Russian. Pitch, was a great badguy, really feel for the guy. Jack....I felt like Jack through out the whole movie, and the seen where he can be seen... I lost it. Such and incredible movie, instant favorite.
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 10, 2012  Professional Digital Artist
Ugh, you just said it allll- yea....agreed- yes. yes yes
Reply
:iconboneybackrivers:
BoneyBackRivers Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
That's how it is, that movie was amazing, I was surprised how much sandy kicks ass lol
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 11, 2012  Professional Digital Artist
hahah right?? He srsly did!
Reply
:iconboneybackrivers:
BoneyBackRivers Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
alright, honestly, what was your favorite part of that movie?
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Dec 11, 2012  Professional Digital Artist
HMMM....gosh...I thought the scene where Baby Tooth makes Jack watch his memories- and that whole, FUCK YEA, fix my staff and kick ass EXTREME was awesome- also loved when the boy could see Jack for the first time T.T So cute...honestly, there were a lot of great moment.
Reply
Add a Comment:
 

Poll History