Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 22, 2009
Image Size
1.8 MB
Resolution
2000×1538
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,673 (1 today)
Favourites
48 (who?)
Comments
11
Downloads
85
×
Sky High by Skirtzzz Sky High by Skirtzzz
Dude. You guys. Sky High is awesome- what the...!?

It's the super hero version of Harry Potter...and it pwns so much face I can't even. It had a Power Rangers feel to it too. It made sweet love to my soul.

Too lazy to color this- so uh- TWO TONE BURN/DODGE MADNESS! Holy goodness of stale pop tarts!!! SUPER NEAT COOL STORY BRO.
Add a Comment:
 
:iconart-gem:
Art-Gem Jan 8, 2013  Hobbyist General Artist
lol, do you not like Zack or something? :XD: He's the only face I can't really see, haha :giggle:

Anyways, great job on this, it looks really cool, even if you DID just burn and dodge ;)
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Jan 8, 2013  Professional Digital Artist
I honestly don't remember any of the characters- I watched the movie once like, years ago, haha XD
Anyway thanks!
Reply
:iconart-gem:
Art-Gem Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
lol, ok ^^;

I believe the main character was Will...and his girlfriend at the end of the movie was Layla...and I remember there being an Ethan...oh, I'll just have to watch it again, haha :XD:

And you're welcome! :boogie:
Reply
:iconscuttling-bean:
That movie rocks, lol! Cool shit.
Reply
:iconineedamaster:
INeedAMaster Jan 31, 2009  Student Photographer
Dang Girl!!!! and to be able to remember all of the chars, i have a hard enough time just remembering what i just saw! LOL
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Jan 31, 2009  Professional Digital Artist
hahaha!!! Agh, that's awesome XD
Reply
:iconkheperbleu:
kheperbleu Jan 23, 2009  Student Filmographer
this is awesome! *jealous*
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Jan 23, 2009  Professional Digital Artist
LOL, thanks! XD
Reply
:iconanonthedarkone:
AnonTheDarkOne Jan 22, 2009  Hobbyist Digital Artist
that fire dude looks just like my brother's friend when he was younger...its uncanny
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Jan 22, 2009  Professional Digital Artist
haha, good times XD
Reply
Add a Comment: